Sandra -

Who's going home with you tonight?

Det är väldigt dålig uppdatering här, men jag antar att det inte gör så mycket då det nog inte är alltför många som råkar klicka sig in på min blogg.

Har tränat tre dagar i rad nu, känner mig faktiskt riktigt stolt! Har just för tillfället enorm träningsvärk. Vill man bli fin får man lida pin :) Just för tillfället sitter jag och tittar på Mad men. Har verkligen fastnat för den serien. Den är hur bra som helst! Gick in på säsong 2 idag. Vad kan jag säga, jag bara älskar Don Draper! <3

En extra tanke går till morfar och hans syskon. G, du kommer alltid finnas i våra hjärtan och våra minnen! Vi älskar dig, nu och för all framtid. <3










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0