Sandra -

Ny bloggdesign!

Som ni kanske har märkt har jag fått en ny bloggdesign, och jag måste säga att jag bara älskar den! Den blev precis som jag ville ha den.

Just nu sitter jag och tittar på damernas skidskytte. Går ju inte så jätte bra för svenskorna. Har även tittat på störtloppet där Anja startade idag fast hon åkte ur och gjorde illa sig igår. Det var strongt gjort! Om ungefär en halvtimme kommer mamma hit och lämnar Tico. Mamma, morfar och Emilia ska på begravning i Värmland imorgon och åker redan 05.30 hemifrån så då tänkte jag att jag kunde vara hundvakt så länge.

Mina tankar går till dig, dina syskon, dina barn och barnbarn. Du försvann ifrån oss alldeles för tidigt. Hoppas du har letat reda på mormor och att ni finns där med varandra och ser ner på oss. Jag saknar dig. Önskar du kunde komma tillbaka så att jag kunde ta farväl på riktigt... Vila i frid <3










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0