Sandra -

Alla hjärtans dag

Idag har jag och A varit hos mamma och pappa och firat min bror och hans flickvän/fästmö. Dom bjöd på fika, vilket var underbart gott! Annars idag har jag och A skottat fram våran skrotbil för nu jäklar ska den iväg till skroten! Den står ändå bara i vägen och till ingen nytta.

Nu håller jag på och tvättar.. Behöver verkligen lite rena kläder! Vi tog också med oss Tico (mammas och pappas hund) hem, för det är ju så underbart mysigt att ha honom här. Speciellt nu när han är nyklippt så att man kan gå ut med honom utan att han ser ut som ett snömonster. :)

Nej, nu blir det paradise hotel! Ciao.

 

         




Postat av: Sandra

sv: tack det samma. :)

2010-02-15 @ 01:53:56
URL: http://sandraniininen.blogg.se/






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0