Sandra -

- And still you feel like the loneliness is better replaced by this.

Andreas fyllde år igår och det bjöds det på tårta (som jag alldeles själv hade bakat, riktigt stolt!) och kakor. Det gick förvånansvärt bra, men som sagt det kommer aldrig någonsin att bli perfekt. Jag kände mig lite dum för jag gav bara honom blommor och det kan ju kanske kännas lite töntigt att ge till en kille, eller har jag fel? Men han verkade uppskatta dom iaf, vilket var tur :)

Andreas mamma, som inte varit här på ett bra tag, tyckte att lägenheten såg ut som en helt ny lägenhet. Det förstår jag, då jag/vi har bytt ut allting här hemma nästan. Nu är det mitt och Andreas hem, ingen annans!

Nej, nu blir det till att läsa lite.. Sen kasta sig i säng! Ha det bra alla.










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0