Sandra -

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.




Vad innebär det egentligen att vara lycklig? Att få allt man vill? Att ha pengar? För mig innebär riktig lycka min familj. Det är bara dom som innebär riktig lycka för mig. Ingen annan skulle få mig att le när jag tycker att allt bara är svart än min mamma, ingen annan skulle kunna få mig att glömma allt, om bara för några sekunder. Min mamma är värd allt och lite till. Hon är guldvärd. Jag skulle göra allt för henne och resten av min familj. Jag vet att dom alltid finns där och att dom aldrig kommer att försvinna ifrån mig. Tack, ni ska veta att jag älskar er! <3





Postat av: Sabina Delanie

VERY NICE BLOG :)



Many hugs Delanie!!!

2009-03-06 @ 00:01:27
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0