Sandra -

1 Augusti 2008

Är dålig på att skriva i bloggen. Har dåligt med tid och lust. Fick nycklarna till lägenheten igår så hela helgen lär det bli till att flytta en massa grejer så vi får det fint i lägenheten. Behöver ju inte flytta en massa stora saker som tur är eftersom vi köpte nästan alla möbler som redan fanns i lägenheten.

Vanessa kom iaf och kikade på lägenheten idag. Var roligt att träffa henne. Inte något man gör så ofta längre.. :(

Saknar Annica, du får ta och komma hem från Rättvik snart. Vi måste ut på långpromenader!


- Jag hade det underbart i London. Tack mamma. Jag älskar dig!


Jag älskar dig, Andreas.<3




Postat av: annica

gullunge, jag är hemma, snart blir det långa promenader ända till kyrkbyn suck! haha.

2008-08-06 @ 19:13:55






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0