Sandra -

23 december - dan före doppare dan

Endast ett par timmar kvar tills klockan slår tolv och det blir den 24 december och julafton. Sitter just nu och spelar Bingo Lotto med Andreas och Emilia. Hoppas på att man vinner något. Skulle ju inte sitta helt fel med en resa nu. Var ett nummer ifrån att vinna en resa till Disenyland i Florida.

Idag har jag hjälpt mamma och pappa att laga mat. Har även varit i Tierp och handlat det sista inför julen, var och tända ljus på mormors grav också. (God jul, mormor. Du är saknad!) Sen har jag och mamma varit ute och gått med Tico också. Vart en liten promenad i alla fall. Var så himla halt så det gick inte att gå så jätte långt. Höll på att ramla omkull två gånger under promenaden.

God jul allihop. 




Postat av: alva♥

Hejsan!

Har du haft en bra dag? ( :

Brukar du läsa min blogg eller prenumererar du på den? Om du gör det så lägger jag också till dej på bloggkoll också,!

Ha det bra.., ( :

2009-01-05 @ 09:58:06
URL: http://alvvs.blogg.se/






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0