Sandra -

22 december

Två dagar kvar till julafton. Alla julklappar är klara. Behövde inte bekyrma mig om vad jag skulle köpa till Cicci eftersom mamma hade vart så snäll och redan fixat det åt mig och min älskling. Tack!

Har firat jul lite i förväg hemma hos Andreas mamma och låtsaspappa idag. Fick god mat och lite julklappar. Fick ett presentkort på ikea på 1000kr av  hans mamma och låtsaspappa, presentkort på ikea av hans syster Wiktoria och en receptbok på Pasta av hans mamma och låtsaspappa. Tack för det! Det uppskattades riktigt mycket.

Imorgon är det dags för dom sista förberedelserna inför julafton. Laga all mat; köttbullar, jansson, senap, skinka, ägg.. Sen när älskling kommer hem ska vi backa pepparkakor och sen på kvällen ska vi och familjen äta julskinka och ha lite julmyse så där kvällen före! Ska bli riktigt mysigt.

Mamma, pappa, Marcus, Emilia, Andreas och morfar; tack för att ni finns. Jag älskar er! <3










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0