Sandra -

21 december

Tre dagar kvar till julafton. Alla julklappar är inköpta förutom en. Vad ska man köpa till sin brors flickvän på 16 år? Någon som har ett förslag? Hmm, får ta mig en riktig funderare på det där ikväll eftersom den ska inhandlas imorgon.

Idag för ett år sedan, den 21 december 2007, landade jag och min älskade på Arlanda efter en härlig veckas semester på Lanzarote. Jag längtar tillbaka nå fruktansvärt mycket. Till värmen, till miljön, till havet, till solnedgångarna, till maten, ja till allt. Hade jag haft råd så hade jag bjudit med mig Andreas på en resa efter nyår, men tyvärr så sinar ju pengarna så här runt jul och nyår. Men det är roligare att göra familj och släkt glada med julklappar. Själv skulle jag inte behöva få något. För mig räcker det med att se andras glädje när dom öppnar sina paket. Det skulle räcka som min julklappa, deras leenden.

Just nu behöver jag lite glädje i mitt liv. Vet inte vad det är just nu, men det är för mycket tankar som flyger omkring i mitt huvud och som vägrar försvinna. Vet varken in eller ut just nu. Det enda jag vet är att jag är glad att jag har min familj och dig, hjärtat. Jag älskar er!










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0