Sandra -

081203

Tredje december och bara 21 dagar kvar till julafton. JIPPIE! Gud vad jag längtar, men låt oss hoppas att det inte blir en jul utan snö i år igen. Det blir ingen julstämning då. Visst, jag tycker inte om snö men det behöver ju inte vara snöslask och regn heller..
Jaja, idag har jag varit duktig och varit ute och gått med pappa och Tico. Blåste jätte kallt och kom snöblandat regn. Inget roligt väder alls att vara ute och gå i. Nu sitter jag och väntar på att Andreas ska komma hem så jag kan åka och hämta honom.
Klantig som jag är ramlade jag i trappan ute idag när jag var ut och hämtade posten och slog i smalbenet. Är rätt uppsvullen och blå nu. Och ont gör det! Klant-Sandra!
Förresten, på fredag blir det julbord! Gottigotti!










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0