Sandra -

19 Augusti 2008

Idag är det tisdag och jag har inte gjort ett dugg än idag. Senare ikväll ska jag packa eftersom jag och morsan åker till Torsås torsdag morgon.. Blir en lång resa på ca 7 timmar. 7 timmar i en bil, det kan nog bli ganska drygt efter ett tag. Usch, fy och blä.

Igår var Annica, Finne, Linnea, Robin och Maria hem till mig och Andreas och hälsade på. Det var riktigt roligt! Jag tycker det är så kul att umgås med er. Får se om det blir något i helgen eller inte.

Imorgon ska Andreas till Stoffe och fylla i sin tatuering. Jag vill också dit och tatuera mig, men jag har inte råd. Kommer nog inte ha råd på väldigt länge heller. Vet inte alls hur jag ska ha pengar till Tunisien.. Och dit är det bara en månad och 5 dagar kvar nu. Och jag har inte ett öre sparat.. Får börja panta flaskor.










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0